ԱԺ հանձնաժողովների համատեղ նիստում քննարկվել են տրանսպորտի, էներգետիկայի եւ պետական գույքի ոլորտների 2024 թ. հատկացումներն ու ծրագրերը

ԱԺ հանձնաժողովների համատեղ նիստում քննարկվել են տրանսպորտի, էներգետիկայի եւ պետական գույքի ոլորտների 2024 թ. հատկացումներն ու ծրագրերը

Տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարարությունը 2024 թվականին պետք է իրականացնի 20 ծրագիր` 125 միջոցառմամբ: Նախարարությանը նախատեսված է հատկացնել 353,8 մլրդ դրամ, որի մի մասը` ծախսային մասով, մյուս մասը` ենթավարկերով: Ծախսային մասով նախատեսված է 296,6 մլրդ դրամ, իսկ ենթավարկերով` 57,2 մլրդ դրամ: Նախարարությանը հաջորդ տարի 9,4 տոկոսով ավելի գումար է նախատեսված, քան 2023 թվականին: Մասնավորապես, տրանսպորտի ոլորտին նախատեսվում է հատկացնել 120 մլրդ դրամ, ջրային ոլորտին` 49,4 մլրդ դրամ, էներգետիկ ոլորտին` 58,3 մլրդ, տարածքային կառավարման ոլորտին` մոտ 126 մլրդ դրամ:

Տնտեսական հարցերի ու Ֆինանսավարկային եւ բյուջետային հարցերի մշտական հանձնաժողովների համատեղ նիստում իր ղեկավարած գերատեսչության ծախսերն ու ծրագրերն է ներկայացրել Տարածքային կառավարման եւ ենթակառուցվածքների նախարար Գնել Սանոսյանը:

42,5 մլրդ դրամ նախատեսված է Հյուսիս-Հարավ ճանապարհի տարբեր հատվածներում շինարարություն սկսելու ու շարունակելու համար: «Մ6 Վանաձոր-Ալավերդի-Վրաստան» ծրագրի շրջանակում Դիլիջանի եւ Պուշկինի թունելների նախագծանախահաշվային աշխատանքներ են նախատեսվել. երկու թունելներն էլ չեն հիմնանորոգվել կառուցումից հետո, եւ այժմ հիմնանորոգման նախագծեր են պատվիրվել:

Ճանապարհների հիմնանորոգման, միջին նորոգման կամ կամուրջների, տրանսպորտային օբյեկտների հիմնանորոգման մասով մոտ 76 մլրդ դրամի հատկացում է նախատեսվում: Բյուջեով 340 կմ հիմնանորոգման համար հատկացված է 57,5 մլրդ դրամ: 2 մլրդ դրամ հատկացվել է տրանսպորտային 8 օբյեկտների հիմնանորոգման համար, մոտ 108 կմ ճանապարհի միջին նորոգման համար 5,1 մլրդ դրամ է նախատեսված:

11 մլրդ դրամ նախատեսված է միջպետական, հանրապետական եւ մարզային նշանակության ճանապարհների ամառային ու ձմեռային պահպանումների համար: «Մոտ 700 մլն այս տարի ավելի ենք նախատեսել մարզերում տեղական նշանակության ճանապարհների, հատկապես` գծանշումների համար: Ցավոք, բավականին մեծ ճանապարհային վթարներ եւ նման դեպքեր ունենք, ինչն էլ ենթադրում է, որ աշխատանքներ ենք փորձում տանել ճանապարհների ավելի պատշաճ կահավորման ուղղությամբ»,- ասել է նախարարը:

Էներգետիկայի ոլորտում գումարների մեծ մասը նախատեսված է ենթավարկերով: Բնագավառի համար 58,3 մլրդ դրամ է նախատեսված, որից 57,4 մլրդը` կապիտալ ծրագրերի համար: «էներգետիկական համակարգի զարգացման խոշոր ծրագիր ունենք, որում ներառվում են մեր մի շարք ենթակայանների վերակառուցումները կամ դրանց աշխատանքների շարունակումը: Հաջորդ տարի հույս ունենք մրցութային գործընթացներն ավարտել ու սկսել Հայաստան-Վրաստան էլեկտրահաղորդման գծի հետ կապված աշխատանքները»,- ընդգծել է Գնել Սանոսյանը: Կրկնակի երկարաձգման ծրագրով ատոմակայանի աշխատանքի ժամկետը կերկարացվի համապատասխան թույլտվություններով մինչեւ 2036 թվականը: Հաջորդ տարի այդ նպատակի համար 20,2 մլրդ դրամ է նախատեսվել:

Պետական գույքի կառավարման ոլորտի հատկացումներից խոսելով` նախարարը նշել է. «Գույքերի վաճառքի կամ վարձակալության այլ մեթոդներով բյուջե մուտքագրվող գումարների մասով նշաձողը բարձրացրել ենք: Այնպես ենք կազմակերպել գործընթացը, որ ավանդաբար 10 մլրդի փոխարեն մուտքերը լինեն 15 մլրդի չափով»:

Տնտեսական հարցերի մշտական հանձնաժողովի նախագահի տեղակալ Բաբկեն Թունյանի` Հյուսիս-Հարավ ճանապարհին վերաբերող հարցին ի պատասխան` Գնել Սանոսյանը նշել է, որ 214 մլն դոլար արժողությամբ պայմանագիր է կնքվել իրանական կողմի հետ, ծրագրի ժամկետը երեք տարի է եւ հաջորդ տարվա բյուջեում այս մասով գումար նախատեսված է:

ԱԺ նախագահի տեղակալ Հակոբ Արշակյանի հարցերին ի պատասխան էլ նախարարը ներկայացրել է ճանապարհների որակի ապահովման, հիմնանորոգման, կահավորման ու լուսավորության, ավիացիոն փոխադրումների, ռազմավարական ուղղություններով չվերթների իրականացման հարցերում իրականացվող քայլերը, էներգետիկայի ու տրանսպորտային ոլորտներում առկա խնդիրներն ու լուծման մեթոդները: