WhatsApp-ը կթողարկի View Once ձայնային հաղորդագրություններ

WhatsApp-ը կթողարկի View Once ձայնային հաղորդագրություններ

WhatsApp-ը սկսել է թողարկել View Once ձայնային հաղորդագրությունները, որոնք անհետանում են լսելուց հետո:

Այս գործառույթը նախատեսված է օգտատերերի ձայնային հաղորդագրություններին գաղտնիության ևս մեկ շերտ ավելացնելու համար, ասվում է WhatsApp-ի մայր ընկերության՝ Meta-ի հինգշաբթի (դեկտեմբերի 7-ին) մամուլի հաղորդագրության մեջ:

Երբ ուղարկողները ընտրում են «View Once» գործառույթը, ձայնային հաղորդագրությունները հստակորեն նշվում են «մեկանգամյա» պատկերակով և կարող են նվագարկվել միայն 1 անգամ՝ համաձայն թողարկման:

Այս նոր գործառույթը կներդրվի ամբողջ աշխարհում առաջիկա մի քանի օրվա ընթացքում: Ձայնային հաղորդագրությունների համար այս հատկության ավելացվել է WhatsApp-ի՝ View Once-ը լուսանկարների և տեսանյութերի համար ներկայացնելուց մոտ 2 տարի անց:

Իսկ ահա View Once ձայնային հաղորդագրությունների գործարկումը տեղի ունեցավ WhatsApp-ի Channels գաղտնիության գործառույթը ներկայացնելուց մոտ 6 ամիս անց:

Channels-ը թույլ է տալիս օգտատերերին թարմացումներ ստանալ մարդկանցից և կազմակերպություններից այնպես, որ առանձին լինի ընտանիքի, ընկերների և խմբերի հետ զրույցներից: Գաղտնիության վրա կենտրոնացած այս հատկությունը հետևորդներին չի բացահայտում Ալիքի ադմինիստրատորի հեռախոսահամարները և պրոֆիլի լուսանկարները, ինչպես նաև արգելափակում է հետևորդների հեռախոսահամարները ադմիններից և այլ հետևորդներից:

Մեկ այլ վերջին հավելման մեջ՝ WhatsApp-ը միավորվել է DocuSign-ի հետ՝ թույլ տալով բիզնեսներին գործարքներ կնքել հաղորդագրությունների հավելվածի միջոցով: WhatsApp Delivery-ն, որը գործարկվել է նոյեմբերին, ինտեգրում է DocuSign-ի eSignature-ը WhatsApp-ի հետ՝ օգտատերերին ուղարկելով ծանուցումներ իրական ժամանակում, որոնք ուղղակիորեն կապում են պայմանագրերը և թույլ տալիս արագ ու անվտանգ ստորագրել դրանք:

PYMNTS Intelligence-ը հունվարին հայտնել է, որ սպառողների 29%-ը ամեն օր զբաղվում է հաղորդագրությունների փոխանակմամբ: Դա դարձրել է հաղորդագրությունների փոխանակումը երկրորդ ամենատարածված թվային առօրյա գործունեությունը՝ հոսքային տեսանյութերի դիտումից հետո:

Զեկույցը նաև ցույց է տվել, որ սպառողների ներգրավվածությունը հաղորդագրությունների հետ նախորդ եռամսյակի համեմատ աճել է 2,2%-ով:

Աղբյուրը՝    b24.am