Բանկերի խնդիրն է ապահովել վճարումների անվտանգությունը և բավարարել սպառողների ակնկալիքները

Բանկերի խնդիրն է ապահովել վճարումների անվտանգությունը և բավարարել սպառողների ակնկալիքները

2023թ. ընթացքում վճարումների և թվային առևտրի ոլորտները զգալի վերափոխման ենթարկվեցին տնտեսական անկայունության և սպառողների վարքագծի փոփոխության պատճառով: Արդյունաբերության առաջնորդները ստիպված էին հարմարվել՝ օգտագործելով տեխնոլոգիական առաջընթացները՝ մրցունակ մնալու համար: Երբ մենք մտնում ենք 2024թ., կարևոր է ուսումնասիրել այս բիզնեսի ապագան կերտող հիմնական միտումները:

2023թ. հիմնական միտումը բանկային հատվածում արագ տեխնոլոգիական վերափոխումն էր։ Սպառողների մեծ ակնկալիքները բավարարելու համար բանկերին անհրաժեշտ էր թարմացնել իրենց տեխնոլոգիական փաթեթները՝ միաժամանակ ապահովելով անխափան ծառայություններ: Ամպային հարթակները վճռորոշ դեր խաղացին՝ առաջարկելով ճկունություն և մասշտաբայնություն՝ համապատասխանեցնելով կարգավորող ակնկալիքներին:

Վճարումների ոլորտում շարունակվում էր նորարարության մղումը: Բանկերը գիտակցեցին անխափան, իրական ժամանակում վճարումների փորձի անհրաժեշտությունը՝ իրենց հաճախորդների բազան պահպանելու և մեծացնելու համար: ԱՄՆ-ում FedNow® ծառայության ինտեգրումը ցույց տվեց այս միտումը, երբ բանկերը պլանավորում էին ակնթարթային վճարումների հնարավորություններ՝ ձևավորելու վճարումների ապագան:

Մեկ այլ ռազմավարական տեղաշարժ էր վճարումների բազմաբնույթ ամպային մոտեցումների ընդունումը: Քանի որ թվային վճարումների ծավալները մեծացան, մասշտաբային և ճկուն ենթակառուցվածքը դարձավ կարևոր: Բազմամպային մոդելը ապահովեց անխափան ծառայություններ՝ բարձրացնելով գործառնական ճկունությունը և բավարարելով կարգավորող ակնկալիքները:

Չնայած այս դրական զարգացումներին, մարտահրավերները պահպանվեցին։ APP-ի խարդախությունը շարունակում էր մնալ էական խնդիր: Խարդախության դեմ պայքարը դուրս եկավ տեխնոլոգիայից՝ պահանջելով հաճախորդների հստակ հաղորդակցություն, կրթություն և համագործակցություն Big Tech-ի հետ:

Նայելով 2024թ.-ին՝ այս միտումները ընդգծում են ռազմավարական տեղաշարժերը, որոնք անհրաժեշտ են մարտահրավերներին կողմնորոշվելու համար: Ֆինանսական հաստատությունները պետք է հարմարվեն՝ ինտեգրելով տեխնոլոգիական նորարարությունները, միաժամանակ կենտրոնանալով անվտանգության և հաճախորդների փորձի վրա: Թվային փոխակերպման ճանապարհը ոչ միայն մրցունակ մնալն է, այլև բիզնես-հաճախորդ փոխազդեցությունների ձևավորումը ավելի ու ավելի թվային աշխարհում:

2023թ.-ին նկատված միտումները հիմք դրեցին փոխակերպվող 2024թ.-ի համար՝ ձևավորելով բիզնես ռազմավարություններ և խթանելով ավելի ճկուն, արդյունավետ և հաճախորդակենտրոն վճարային էկոհամակարգ: Ոլորտի ղեկավարներն ուշադիր կհետևեն այս միտումներին՝ առաջնորդելով նրանց մոտեցումը՝ դիմակայելու առաջիկա մարտահրավերներին և հնարավորություններին:

Աղբյուրը՝    b24.am