Կարծիք. Չաբահար նավահանգստի շահագործման նախագիծը միջնաժամկետ հեռանկարում թույլ կտա մեծացնել Հայաստանի տարանցիկ հնարավորությունները. Արմինֆո

Կարծիք. Չաբահար նավահանգստի շահագործման նախագիծը միջնաժամկետ հեռանկարում թույլ կտա մեծացնել Հայաստանի տարանցիկ հնարավորությունները. Արմինֆո

Չաբահար նավահանգստի շահագործման նախագծի իրականացումը, որը կոչված է դառնալու "Հյուսիս-Հարավ" ՄՏՄ-ի շրջանակներում տարանցիկ կապող հանգույց, բավականին հեռանկարային նախագիծ է, որն իրականացվում է հնդկական փողերով: Այդ մասին Ալմաթիում ԵԱԶԲ-ի տարեկան ժողովի և գործարար համաժողովի շրջանակներում ԱրմԻնֆո-ի հետ զրույցում ասել է Եվրասիական զարգացման բանկի (ԵԱԶԲ) Ինտեգրացիոն հետազոտությունների կենտրոնի ղեկավար Ալեքսանդր Զաբոևը: Նա ուշադրություն է հրավիրել այն հանգամանքի վրա, որ Իրանում այժմ բավական ակտիվորեն կառուցվում է դեպի այդ նավահանգիստ երկաթուղին, ավտոմոբիլային ճանապարհ արդեն կա:

"Ուստի, հեռանկարում, երկաթուղու շինարարության ավարտից հետո, այդ նավահանգստից բեռնահոսքերի ավելացման հնարավորություն կառաջանա, իսկ ավտոմոբիլային երթուղին կարելի է օգտագործել արդեն հիմա։ Կարծում եմ, որ այդ նավահանգիստը Սևծովյան տարածաշրջանով տարանցման համար, այդ թվում նաև Հայաստանի տարածքով, օգտագործելու ներուժ ևս գոյություն ունի։ Կարծում եմ ՝ սա միջնաժամկետ հեռանկարի նախագիծ է։ Այն արդյունք չի տա այստեղ և հիմա, բայց միջնաժամկետ հեռանկարում, դրանով զբաղվելու դեպքում, դա պոտենցիալ հետաքրքիր նախագիծ է, որը կնպաստի երկրի տարանցիկ ներուժի բարձրացմանը և Հայաստանի տրանսպորտային - լոգիստիկ հնարավորությունների իրացմանը", - համոզմունք է հայտնել Զաբոևը:

Հայաստանի կառավարության "Խաղաղության խաչմերուկ" նախագծի վերաբերյալ իր վերաբերմունքն արտահայտելու խնդրանքին ի պատասխան, որը շատ փորձագետների տեսանկյունից կարող է երկիրը վերածել ինչ-որ "միջանցիկ բակի",  փորձագետը նշել է, որ բեռների համար միջանցիկ բակ դառնալը վատ հեռանկար չէ, քանի որ դա տարանցում է: "Իսկ տարանցումը տրանսպորտային ծառայությունների արտահանում է, որը թույլ է տալիս ստեղծել աշխատատեղեր, զարգացնել լոգիստիկան։ Եթե կոնտեյներներ գնան, ապա ինչու չգնան Հայաստանի Հանրապետության ճանապարհներով և երկաթուղիներով։ Դրական պահեր կան նաև ուղևորափոխադրումների տեսանկյունից, քանի որ Հայաստանի ներուժը միջազգային զբոսաշրջիկների ներգրավման տեսանկյունից հսկայական է, իսկ զբոսաշրջային ենթակառուցվածքը նույնպես փող է, որը ստանում են երկրի բյուջեն և քաղաքացիները: Ուստի, այս առումով, ես "միջանցիկ բակ" արտահայտությունը կդիտարկեի բացառապես դրական իմաստով, քանի որ այն և աշխատանք, և գումար կտա քաղաքացիներին և, ընդհանուր առմամբ, ամբողջ երկրին", - եզրափակել է Զաբոևը։

Ավելին`   finport.am