Սահմանվել են զբոսաշրջային ծառայությունների մատուցման կանոնները և պահանջները

Սահմանվել են զբոսաշրջային ծառայությունների մատուցման կանոնները և պահանջները
Էկոնոմիկայի նախարարության առաջարկով սահմանվել են զբոսաշրջային գործունեության սուբյեկտների կողմից զբոսաշրջային ծառայությունների մատուցման կանոնները և պահանջները:

Հիմնավորելով առաջարկը՝ նա նշել է, որ զբոսաշրջիկներն ունեն խնդիր, երբ որ իրենց գովազդով ներկայացվում է մի բան, իրականում ստանում են բոլորովին այլ բան։

«Այսպիսի իրավիճակներ՝ սկսած զբոսաշրջիկին տանել այլ երկիր և չբերել, մենք տեսել ենք վերջին տարիներին, վերջացրած նրանով, որ մարդկանցից հավաքել 100 հազարավոր դոլարներ և մի օր գալ տեսնել, որ այդ զբոսաշրջային գործակալությունը փակված է, սնանկ է, փող չունի, և մարդիկ խաբված են։

Սրանք պետք է տեղի ունենային, որովհետև ո՛չ օրենք ունեինք, ո՛չ կարգավորումներ ունեինք, ո՛չ  էլ համապատասխան վերահսկողության գործիքներ։ Հիմա այս ամեն ինչը գրել ենք՝ հիմնվելով մեր ունեցած բացասական փորձի, աշխարհի առաջատար փորձի համադրման վրա»,- ասել է նա և հավելել, որ մենք ստանդարտներ ենք սահմանում.«Զբոսաշրջության ոլորտի նոր օրենսդրությամբ նախատեսված է զբոսաշրջային գործունեության սուբյեկտների՝ զբոսաշրջային օպերատորների և զբոսաշրջային գործակալների գործունեությունը դարձնել ծանուցման ենթակա»:

Նախարարը նշել է, որ չնայած Օրենքով ներկայացված են զբոսաշրջային գործունեության սուբյեկտների հիմնական հատկանիշները, այնուամենայնիվ, դրանցից յուրաքանչյուրի համար անհրաժեշտ է սահմանել պահանջներ ու կանոններ, որոնք պարտադիր կլինեն և կապահովեն թե՛ ծառայությունների բարձր որակը, թե՛ հավասար մրցակցային դաշտի առկայությունը՝ նպաստելով ոլորտի կարգավորմանը:
«Առաջարկվող նախագծով սահմանված պահանջներն ու կանոնները ուղղված են ոչ միայն ծառայությունների որակի բարձրացմանը, պատշաճ սպասարկմանը, մրցակցային դաշտի հավասարությանը, այլ նաև զբոսաշրջային օպերատորի և զբոսաշրջային գործակալի հստակ տարբերակմանն ու համապատասխան գործունեության ապահովմանը»,- ասաց նա։
Մանրամասն՝ տեսանյութում