GIS միասնական էլեկտրոնային համակարգը Երևանի խնդիրների լուծմանն ուղղված աշխատանքները կդարձնի ավելի արդյունավետ

Երևանի քաղաքապետարանի ներդրած նոր GIS էլեկտրոնային քարտեզն էապես արդյունավետ կդարձնի կառույցի աշխատանքներն` ուղղված մայրաքաղաքի խնդիրների լուծմանը։ Այն նաև կպարզեցնի, ավելի հասանելի ու թափանցիկ կդարձնի քաղաքացիներին մատուցվող ծառայությունները։ 

«Արմենպրես»-ի հետ զրույցում Երևան քաղաքի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոնի տնօրեն Սարգիս Մանուկյանը նշեց, որ հարթակն առաջնահերթ նախատեսված է քաղաքաշինության և քաղաքային պլանավորման ոլորտի համար։ 

«Առցանց ռեժիմով հավաքագրվում են մի շարք կառույցներից ստացված տարբեր տվյալներն՝ անգամ օդի աղտոտվածության ցուցիչները: Երևանի միասնական հարթակի ամենակարևոր ձեռքբերումներից է քաղաքի էլեկտրոնային կրկնօրինակը: Անօդաչու թռչող սարքից արված լուսանկարները թույլ են տալիս ստանալ ցանկացած շենքի կամ տարածքի 3D մոդելը, իսկ տիեզերանկարների համադրմամբ՝ տեսնել քաղաքի զարգացումն ու կառուցապատումը տարիների ընթացքում»,-նշեց նա: 

Մանուկյանի  խոսքով՝ համակարգի մի շարք բաժիններում հավաքագրված տվյալների մեծ մասը նախատեսված է ներքին կիրառման նպատակով: Կան բաժիններ, որ հասանելի են քաղաքացիներին  և ըստ նրա,  եթե քաղաքապետարանը տեսնի, որ կարիք կա որևէ բաժին հասանելի դարձնելու քաղաքացիներին, հետագայում դա կարվի:

«Տարածատեղեկատվական միասնական GIS համակարգը նախատեսվում է ներդնել նաև քաղաքային տնտեսության մի շարք այլ ոլորտներում, այդ թվում՝ աղբահանության: Հարթակի շնորհիվ հեշտությամբ կարելի է տեսնել, թե քաղաքի որ հատվածում է առկա աղբի կուտակում և ե՞րբ ու ինչպե՞ս է այն վերացվելու: 

Նախատեսվում է ունենալ քաղաքային երթևեկության և լուսացույցների առցանց տվյալները, ինչի շնորհիվ  հնարավոր է դիտարկել նաև հասարակական տրանսպորտի շարժը և վերահսկել ծառայության որակը: 

Բնապահպանության ու հատկապես կանաչապատման ոլորտում GIS-ը կիրառվելու է կանաչ տարածքների քարտեզագրման, պլանավորման, ոռոգման ցանցի կառուցման, մոնիթորինգի և այլ գործառույթներում»,-ասաց Սարգիս Մանուկյանը:

Կենտրոնի տնօրենն ընդգծեց՝ հարթակի հնարավորությունները բավականին լայն են և քաղաքապետարանը շարունակելու է ընդլայնել և թվայնացնել քաղաքային տնտեսության ճյուղերը՝ բարձրացնելով մատուցվող ծառայությունների որակը: