Վրաստանը թույլատրել է Հայաստանից ալկոհոլ տեղափոխող 52 բեռնատարի մուտքը Ռուսաստան. arka.am-ի անդրադարձը

Հունիսի 5-ին Վրաստանը թույլ տվեց Հայաստանից ալկոհոլ տեղափոխող 52 բեռնատարի մուտք գործել Ռուսաստան, հայտարարեց ՀՀ էկոնոմիկայի նախարար Գևորգ Պապոյանը։

«Վերջին երկու շաբաթների ընթացքում Վրաստանից ոչ մի մեքենա չի մեկնել Ռուսաստան։ Երկար և դժվար բանակցությունների արդյունքում այսօր զգալի առաջընթաց է գրանցվել», - հինգշաբթի  խորհրդարանում ասել է Պապոյանը՝ ՀՀ 2024 թվականի պետական ​​բյուջեի կատարողականի հաշվետվության քննարկման ժամանակ։

Նա նշել է, որ նախորդ օրը խոսել է Վրաստանի գյուղատնտեսության և շրջակա միջավայրի նախարարի հետ, ով խոստացել է այսօր 33 մեքենա բաց թողնել։

«Այնուամենայնիվ, ինձ տեղեկացրին, որ վրացական կողմն արդեն Ռուսաստանին տրամադրել է դրական վիզայի հայտարարագիր 52 մեքենայի համար։ Բացի 52 մեքենայից, Վրաստանում կա ևս 72 մեքենա», - ասել է Պապոյանը՝ հավելելով, որ Վրաստանում կա ևս 72 ծանր բեռնատար։

Հայ արտադրողների համար շուկաներ կորցնելու ռիսկը

«Հայաստանի արդյունաբերողների և գործարարների միությունում վերջին շրջանում բազմաթիվ ահազանգեր են ստացվում ոգելիչ խմիչք արտադրող ընկերություններից, արտահանողներից, բեռնափոխադրողներից, որոնք իրենց դժգոհությունն ու մտահոգությունն են հայտնում հայ–վրացական սահմանում տիրող իրավիճակից։ Ըստ էության, վրացական կողմն անհիմն խոչընդոտում է հայկական արտադրության ալկոլհոլային խմիչքների տարանցիկ փոխադրումները երրորդ երկրներ՝ չտալով որևէ հիմնավոր բացատրություն։ Խնդիրը դարձել է դժգոհությունների և բուռն քննարկումների առարկա», – ասվում է հայտարարության մեջ։

Դիմումում մասնավորապես նշվում է, որ ավելի քան մեկ ամիս է, ինչ Առևտրի համաշխարհային կազմակերպության և տարանցիկ փոխադրումների միջազգային կանոնակարգերի ակնհայտ խախտմամբ, Վրաստանի տարածքով երրորդ երկրներ տարանցիկ ապրանքներ տեղափոխող հայաստանյան տրանսպորտային միջոցները կանգնեցվում են՝ վերահասցեագրվելով դեպի Գեզի տերմինալ։ Այստեղ առանց որևէ հիմնավորման մաքսային կնիքները կոտրվում են, առանց համապատասխան փաստաթղթերի նմուշներ վերցվում, իսկ դրանց լաբորատոր պատասխանների՝ օրերով ուշացումների վերաբերյալ որևէ բացատրություն չի տրամադրվում։ Արդյունքում, արտահանողներին թույլ չի տրվում իրենց բեռները հասցնել երրորդ երկրների հասցեատերերին։

Նյութն ամբողջությամբ՝ arka.am