ՌԴ–ում «զուգահեռ» ներմուծմամբ բերված հազարավոր մեքենաների սեփականատերերը վտանգում են մնալ առանց իրենց մեքենաների

Ռուսաստանում հազարավոր «զուգահեռ» արտասահմանյան մեքենաների սեփականատերերը հնարավոր է՝  մնան  առանց իրենց մեքենաների: Զուգահեռ ներմուծմամբ վաճառված մեքենաները հայտնվել են Ինտերպոլի տվյալների բազայում, գրում է Autonews-ը։

ԱՄՆ-ից, Կանադայից և ԱՄԷ-ից ներմուծված հազարավոր մոդելներ վտանգի տակ են: Դրա պատճառը «Դուբայ» խարդախ սխեման է։

Մասնագետ Կիրիլ Չերնովը տեղյակ է «կանադական» մեքենաների հետ կապված իրավիճակին: Նա այն անվանում է դասական «ծուղակ» և ասում, որ այն գործում է մոտ 30 տարի: Սակայն, ըստ նրա, այս սխեման հատկապես մեծ թափ է ստացել զուգահեռ ներմուծման ժամանակներում։

«Խնդիրն այն է, որ մեքենան վարձակալվում է արևմտյան երկրներից մեկում և արտահանվում, օրինակ, Ռուսաստան: Միևնույն ժամանակ, դրա համար վճարումները շարունակվում են, ուստի մեքենան սկզբում չի գրանցվում որպես գողացված: Սակայն որոշ ժամանակ անց, երբ մեքենան հասնում է մեզ, վճարումը դադարեցվում է: Սովորաբար մոտ երեք ամիս է պահանջվում, որպեսզի վարձակալող ընկերությունը հասկանա, որ իրեն խաբել են: Դրանից հետո մեքենան մուտքագրվում է Ինտերպոլի տվյալների բազա: Մինչ այն թարմացվում է, ավելի շատ ժամանակ է անցնում: Միայն տվյալները ներբեռնելուց հետո է մեքենան համարվում գողացված», - բացատրեց փորձագետը:

Միևնույն ժամանակ, նա ընդգծեց, որ մոդելը պարզապես անհնար է ստուգել սկզբից: Դա կարելի է անել միայն այն դեպքում, եթե վարորդն անձամբ գնի այս մեքենան արևմտյան երկրներում և ինքը ներմուծի այն Ռուսաստան:

«Այլ դեպքերում ոչ ոք 100% երաշխիք չի տա: Մեքենայի փաստաթղթերը կարող են կեղծ լինել, և Ինտերպոլի տվյալների բազային ընդհանուր մուտք չկա: Այսպիսով, վարորդների մեծ մասը այդ մասին իմանում է միայն Պետական ​​ավտոմոբիլային տեսչություն այցելելուց հետո, որտեղ նրանք դիմում են մեքենայի հետ որոշակի գրանցման գործողությունների համար», - եզրափակեց Չերնովը:

Մասնագետը հավելեց, որ Պետական ​​ավտոմոբիլային տեսչությունը տեղյակ է այս սխեմայի մասին և հասկանում է իրավիճակի անհեթեթությունը։ Ավելին, այն նույնիսկ փորձում է ընդառաջ գնալ նման մեքենաների սեփականատերերին։

«Այսինքն՝ դուք կարող եք օգտագործել այս մեքենան, եթե այն արդեն ունի «համարներ», նույնիսկ Ինտերպոլի տվյալների բազայում գրանցվելուց հետո։ Ոչ ոք այն չի դնի հետախուզվողների ցուցակում։ Սակայն, եթե վարորդը կրկին դիմի ճանապարհային ոստիկանություն, ոստիկանները ստիպված կլինեն գործել համապատասխան արձանագրության համաձայն», - ընդգծեց Չերնովը։

Նրա խոսքով՝ նման պատմությունները ստացել են ոչ պաշտոնական անվանում՝ «Դուբայի սխեմա»։ Մասնագետը բացատրեց, որ ԱՄԷ-ում նրանք իրականում աչք են փակում նման մեքենաների վաճառքի վրա։

«Դրա պատճառով Դուբայում վաճառվող մեքենաների շատ մեծ մասը հենց այն մոդելներն են, որոնք վարձակալվել են Կանադայում կամ այլ երկրներում։ Արդյունքում, դրանք ակտիվորեն ճանապարհորդում են ԱՄԷ-ից մեզ մոտ։ Մենք խոսում ենք հազարավոր մեքենաների մասին, հաճախ ամերիկյան, առանց վազքի և շատ գրավիչ գնով», - եզրափակեց Չերնովը։

«Դուբայի սխեմայի» շրջանակներում հազարավոր «զուգահեռ» մեքենաներ էին հետախուզվում ::

Ռուսաստանում հազարավոր «զուգահեռ» արտասահմանյան մեքենաների սեփականատերերը վտանգում են մնալ առանց իրենց մեքենաների։ Զուգահեռ ներմուծմամբ վաճառված մեքենաները հայտնվել են Ինտերպոլի տվյալների բազայում։ Եկեք պարզենք, թե ինչ է պատահել։